W ciągu 8 lat działalności zgromadziliśmy bogactwo rozwiązań dla naszych klientów. Codziennie zagłębiamy się w zupełnie inne sektory, docieramy do sedna problemu i staramy się maksymalnie uprościć proces etykietowania w konkretnych przypadkach.
Pierwsze studium przypadku zostało opublikowane wcześniej. Przeczytaj to tutaj.
Dziś podzielimy się rozwiązaniem, które znaleźliśmy do etykietowania gumowych tabliczek. Może nasze doświadczenia okażą się dla kogoś pomocne.
Anton skontaktował się z nami. Firma, w której pracuje, dostarcza buty gumowe. Ogłoszono przetarg na dostawę gumowych kapci do jednego z największych hipermarketów w Moskwie, wygrała go firma Z i pojawiło się pytanie o oznakowanie.
Potrzebujemy metki, której nie da się zerwać ani rozerwać. Rodzaj krzemienia. Oczywiście, informacje nie mogą się ścierać, muszą być odporne na wilgoć (w przypadku przechowywania w samym sklepie w magazynach o różnych temperaturach) i wyglądać estetycznie przez cały okres użytkowania.
Zabraliśmy się za wybór materiału na przyszłe tagi. To było trudniejsze niż się wydawało na pierwszy rzut oka. Wszystkie wybrane materiały nie były odpowiednie z wielu powodów. Polipropylen, na przykład, nie jest "znany" ze słabej przyczepności farby drukarskiej. Kilka rodzajów tektury nie przeszło testu.
Proces wyboru materiału przeciągał się, a my mobilizowaliśmy wszystkie nasze siły na tę okazję. I wtedy zadzwonił telefon z warsztatu i inżynier triumfalnie oznajmił:
- Znaleźliśmy go!
Świetnym znaleziskiem okazał się papier syntetyczny Monotex, który spełnia wszystkie wymagania klienta. Nie rwie się, nie wypacza, nie rozwarstwia, nie brudzi, jest odporny na zmiany temperatury i warunki atmosferyczne. Właśnie to, czego potrzebujesz!
Zabraliśmy go do pracy i materiał doskonale sprawdził się zarówno w procesie wykrawania, jak i w produkcie końcowym.
Tak więc, podsumowując. Anton jest wdzięczny za tę usługę. Nabywcy hipermarketu są zadowoleni z jakości i oznakowania obuwia. A my zyskaliśmy w osobie Antona lojalnego klienta. Wiesz, to jest droższe niż pieniądze.